teisipäev, 11. juuni 2019

Emakeelepäeva luuletused


            Minu pere             
  
Mul on tore pere
Koju tulles ütlen: „Tere!“
Ema rõõmsalt naeratab
Isa rõõmsalt kallistab
Mina valvan väikest õde
Olen abiks emale
Jalgpalli mängib vend
Meie pere tunneb hästi end

 Maarja-Liis 3.kl.
           Ilus Pala        


Veest välja urgitsen kala
sain ilusa Pala
kala on pannil
pisipere vannil
lapsed hullavad vannis
lendab vesi
ema põrandad puhtaks pesi
mina panni juurde tulin
isa nahka pistis Pala
pere näljas
mina kõigile nüüd kala püüan

Lauri 3. kl.
    Kui kõik me koos

Kui kõik me koos,
siis mängime,
meil kõikidel on hea.
Kui meie peres sünnipäev,
siis pidu õues peame.
Kingitusi anname,
soovime: ,,Palju õnne!“
Sööme ja joome,
mängime ja jookseme.
Kui pidu läbi,
siis õnnelikud oleme.

Lisandra 3. kl.
            Minu pilt

Joonistasin pildi
Pildile  joonistasin maja
Maja kõrvale joonistasin päikese
Päikese kõrvale joonistasin pilved
Joonistasin ka muru
Murul kasvas puu
Puule joonistasin õunad
Õuna peale õunaussi
Minu tuju oli rõõmus

Nele Liis 3. kl.

          Telefon

Telefon, telefon,
kus on minu telefon?
Telefon, telefon,
kus on minu mängud?
Telefon, telefon,
kus on minu muusika?
Telefon, telefon,
kus on minu pildid?
Kes kustutas minu pildid?
Telefon, telefon,
kus on minu kalkulaator?
Olen õnnelik oma uue telefoniga.

Marek 3. kl.







Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar